音谋家

用音乐,感悟生命。
Unbreakable - Jamie Scott

我猜你总会时不时地偷看,那么好吧,这首歌是送你的。

She finds it hard to trust someone, 
她发现信任他人愈发困难 
She's heard the words
她听到了 
cause they've all been sung. 
被高声吟唱的那些闲言碎语 
She's the girl in the corner, 
她孤零零地站在角落里 无人理睬 
She's the girl nobody loved. 
没有人关心她 呵护她 
But I can't, I can't, 
但是我无法 无法 
can't stop thinking about you everyday, 
无法克制每日想念你的念头 
And you can't, you can't, 
你千万 千万 
you can't listen to what people say. 
不要相信人们的闲言碎语 
They don't know you baby, 
他们不曾了解亲爱的你 
Don't know that you're amazing, 
不明白你是多么美丽闪耀 
But I'm here to stay. 
但我一直在这里守候着你 
When you lose your way
当你迷失方向 
and the fight is gone, 
无谓的争吵过去后 
Your heart starts to break
你幼小的内心开始破碎 
And you need someone around now. 
这时你需要旁人陪伴 
Just close your eyes
就请暂且合上双眼 
while I put my arms above you, 
我会用我的双手将你拥入怀中 
And make you unbreakable. 
让你坚不可摧 无懈可击 
She stands in the rain, just hide it all. 
她孤身一人站在雨中 竭力想要躲避那冰冷的雨水 
If you ever turn around, 
如果你能转身 
I won't let you fall down now. 
我不会让你跌倒 
I swear I'll find your smile, 
我发誓我会帮你找回笑容 
And put my arms above you, 
我会用我的双手将你拥入怀中 
And make you unbreakable. 
让你坚不可摧 无懈可击 
I'll make you unbreakable. 
我会让你坚不可摧 无懈可击 
Cause she's the girl that I never had, 
因为我不曾拥有过她 
She's the heart that I wanted bad. 
她就是我追求已久的真心 
The song I heard on the radio
她就是我在电台上反复收听的那首优美的曲子 
That made me stop and think of her. 
那首让我每次都会按下暂停键浮想联翩的曲子 
And I can't, I can't, 
我无法 无法 
I can't concentrate anymore. 
我再也无法集中精力 
And I need, I need, 
我需要 需要 
Need to show her what her heart is for, 
我需要为她揭开心伤 
It's been mistreated badly, 
她的心已被重重伤害 
Now her world has started falling apart, 
她的世界也不幸的崩塌 
Falling apart. 
已支离破碎 
When you lose your way
当你迷失方向 
and the fight is gone, 
无谓的争吵过去后 
Your heart starts to break
这时你需要旁人陪伴 
And you need someone around now. 
这时你需要旁人陪伴 
Just close your eyes
就请暂且合上双眼 
while I put my arms above you, 
我会用我的双手将你拥入怀中 
And make you unbreakable. 
让你坚不可摧 无懈可击 
She stands in the rain, 
她孤身一人站在雨中 
just hide it all. 
竭力想要躲避那冰冷的雨水 
If you ever turn around, 
如果你能转身 
I won't let you fall down now. 
我不会让你跌倒 
I swear I'll find your smile, 
我发誓我会帮你找回笑容 
And put my arms above you, 
我会用我的双手将你拥入怀中 
And make you unbreakable. 
让你坚不可摧 无懈可击 
You need to know
你要明白 有这样一个人 
that somebody's there all the time, 
一直就在你身边不曾远离 
I'd wait in line, and I hope It's yours. 
我愿意排队等候 我希望这可以表明 
Can't walk away 'til your heart knows, 
在你明白我对你的心之前 我永远不会转身离去 
That it's beautiful. 
我的心是这么的美丽 
Oh, I hope it knows, 
我希望你能明白 
It's beautiful. 
我的心是这么的美丽 
When you lose your way
当你迷失方向 
and the fight is gone, 
无谓的争吵过去后 
Your heart starts to break
你幼小的内心开始破碎 
And you need someone around now. 
这时你需要旁人陪伴 
Just close your eyes
就请暂且合上双眼 
while I put my arms above you
我会用我的双手将你拥入怀中 
And make you unbreakable. 
让你坚不可摧 无懈可击 
She stands in the rain, 
她孤身一人站在雨中 
just hide it all. 
竭力想要躲避那冰冷的雨水 
If you ever turn around, 
如果你能转身 
I won't let you fall down now. 
我不会让你跌倒 
I swear I'll find your smile, 
我发誓我会帮你找回笑容 
And put my arms above you, 
我会用我的双手将你拥入怀中 
And make you unbreakable. 
让你坚不可摧 无懈可击 
Cause I love, I love, I love, 
因为我爱 我爱你 
I love you darling. 
我爱你 宝贝 
Yes I love, I love, I love, 
是的 我爱你 
I love you darling. 
我爱你 宝贝 
And I'll put my arms around you, 
我会用我的双手将你拥入怀中 
And make you unbreakable. 
让你坚不可摧 无懈可击 
unbreakable. 
无懈可击 

评论

© 音谋家 | Powered by LOFTER